HomeMijnCuraMare Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1. De website doet het niet.
Gebruik https://mijn.curamare.nl als adres. www ervoor werkt niet.

2. De sms met inlogcode is nog niet aangekomen?
CuraMare heeft geen invloed op de snelheid van het verzenden van de sms. CuraMare kan hier helaas niets aan doen.

3. Waar is het zorgplan?
Neem contact op met de eerst verantwoordelijke zorgmedewerker (EVV).

4. Hoe kan ik het zorgplan openen?
Het zorgplan is pas te openen als u kiest voor downloaden. U heeft een pdf reader (bijv. adobe acrobat reader) nodig voor het lezen van het zorgplan.

5. Waar zijn de rapportages te vinden die geschreven zijn vóór de periode dat mijnCuraMare geïntroduceerd is, (mei/juni 2016)?
De rapportages worden vanaf de datum van introductie (mei/juni 2016) getoond binnen mijnCuraMare. De rapportages van vóór deze periode worden niet getoond.

6. Waarom zie ik geen of weinig rapportages?
Er wordt alleen gerapporteerd in geval van bijzonderheden.

Staat uw vraag of antwoord er niet bij? 
Dan kunt u terecht bij de receptie van de woonzorglocatie of uw thuiszorgmedewerker. Als u problemen heeft met het gebruik van mijnCuraMare kunt u terecht bij de EVV’er.